Hi ha històries insòlites per internet, sempre trobes coses que et sorprenen.
Avui ha sigut a través de Mi ordenador es libre on me n’he asabentat d’un sorteig bastant insòlit, l’autor del qual és Forat.info. Anem a explicar què és.
Resulta que forat (l’autor de Forat.info) engega una espècie de meme en que has de parlar-ne d’aquest sorteig i afegir un enllaç a l’entrada on se’n parla.
Perquè la cosa s’estengui més, i més gent pugui participar en el sorteig, es veu que s’ha de fer que les entrades en que en parles siguin en forma de meme, així que nomeno a:
- Buscant a Wally
- Caminant cap a l’horitzó
- Eva Diari
- Martini 2.0
- Menxu Blog
- No em diguis que és un somni…
- Pedra Foguera
- siknus.cat
- Taxidriver
- Tresblau
- Un Cel Vermell
Fins aquí això no seria més que un altre meme típic de sorteig, però resulta que es publica una fotografia del regal però embolicat, i es donen unes quantes pistes perquè sàpigues mínimament què pots pensar que és i què no. L’autor es nega a donar gaires pistes que ens permetin saber ben bé què podem esperar, però alguna cosa d’informàtica deu ser.
Si us corroeix la curiositat:
Espero que et toqui, nano!
Tresblau: I jo desitjo sort a tots els que acabeu participant en el sorteig.